
در ارائهي درس تاريخ، چه به صورت سنتي و يا شكل نوين آن، بايد روحيهي كنجكاوي، حقيقتجويي و دنبال كردن دلايل، علتها و نتايج تاريخي و نقش آنها را در زندگي حال و آيندهي دانشآموزان ايجاد كنيم؛ و كاربرد تاريخ براي حال و آينده را واقعاً در روح و جان آنها و كسانيكه تاريخ را تنها حديث گذشتگان (مردگان) ميپندارند، به صورت علمي و كاربردي تقويت كنيم. اینجانب شیوا حیدری به عنوان دبیر علوم اجتماعی با توجه ببب انگیزه بوده و بیعلاقه گی یکی از دانش آموزانم، در صدد ارائه راهکارهایی برای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموزانم برآمدم و برای همین منظور به تدوین اقدام پژوهی اقدام کردم و بتوانستم تا حد زیادی دانش آموزم را به درس تاریخ علاقهمند سازم.
همچنین می توانید محصولات مشابه زیر را نیز خریداری کنید:
اقدام پژوهی چگونه توانستم در دانش آموزانم حفظ محیط زیست و صرفه جویی در منابع آب را نهادینه کنم
چگونه توانستم بی انگیزگی دانش آموزان را به درس تاریخ برطرف کنم
چگونه توانستم مشکلات جمع شانه ای دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم
چگونه توانستم پرخاشگری را در کلاس برطرف کنم
چگونه توانستم مفهوم جمع و الگویابی ریاضی را به دانش آموزان پایه ی دوم آموزش دهم؟
چگونه توانستم تاثیر آموزش مجازی را بر عملکرد تحصیلی دانش آموزانم را در دوران کرونا بهبود بخشم
چگونه تواستم مشکل ناسازگاری دانش آموزام را در کلاس برطرف سازم
حل مشکل املا و توانایی جانشین کردن صحیح نوشتاری حروف در دانش آموزم
چگونه می توانم دانش آموزان را به نمازخواندن علاقه مند کنم؟
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان مرد و زن مقطع ابتدایی