با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی در سال 2020 میلادي و رواج یافتن آموزش هاي مجازي، نیاز به ایجاد نگاهی نو و کاربردي به فرایند آموزش است. نگاهی که فراتر از آموزشهاي سنتی معلمان باشد و شرایط محیطی را به گونهاي رهبري کند تا امر آموزش را بدون نیاز به حضور فیزیکی افراد تداوم بخشد. بنابراین در این آموزش پژوهی هدف درك و اهمیت آموزش هاي مجازي در پی همه گیري ویروس کرونا است که باعث افت تحصیلی دانش آموزان میشود. اینجانب به عنوان معلم پایه ششم به توجه به چالشها و آسیبهای آموزش مجازی در دوران کرونا بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان و افت تحصلی آن در صدد ارائه راهکارهایی از جمله استفاده ترکیبی از ابرازهای یادگیری، تفهیم انتظارات دوره آموزشی دانش آموزان، ارتقای یادگیری فعال میباشم. و در این مسیر به کمک دانش آموزان، اولیا، مدیر و سایر معلمان توانستم تا حد زیادی عملکرد تحصیلی دانش آموزانم را بهبود ببخشم