elm-ac.ir
وبلاگ / عمومی

سفارش انجام کارهای ایرانداک

گواهی ایرانداک، گواهی همانندجویی و گواهی ثبت

همزمان با تحصیل، شاغل بودن و وقت برای کارهای مربوط پایان نامه نداشتن از مشکلات عمده دانجویان می باشد. نوشتن مقالات و انجام تمرین‌های دوره تحصیلی سنگین است و وقتی برای کارهای مربوط به ایرانداک نمی‌ماند. ورود به سامانه‌های مختلف ایرانداک کسل کننده و بدون آموزش لازم می باشد. در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش بررسی پیشینه پژوهش، دریافت گواهی همانندجو و ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه، رساله و سایر مدارک علمی پژوهش خود را به کارشناسان خبره ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش بسپارید.

آیا می‌دانید برای بعضی پژوهشگران پیش آمده که وقت و انرژی زیادی صرف کردند تا برای پژوهش خود موضوع انتخاب کنند، اما زمانی‌که آن را در سامانه پیشینه پژوهش ایرانداک چک کردند یک پژوهش کاملا مشابه پیدا کردند؟!

آیا می‌دانید پژوهشگرانی بودند که پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله پژوهش خود را باصرف وقت زیادی نوشتند بدون آنکه آن را حتی یکبار در سامانه همانندجو ایرانداک چک کنند و زمانی‌که اساتید از آن‌ها خواستند تا پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله خود را در سامانه همانندجو ایرانداک، همانندجویی کنند با مشکل درصد تشابه بالا مواجه شدند و سامانه به آن‌ها گواهی همانندجو نداده‌است؟!

آیا می‌دانید ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله در سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله ایرانداک، در پژوهش‌های علمی دانشگاهی ایران برای دانشجویان الزامی است؟!

آیا می‌دانید با ثبت مدارک علمی خود از قبیل طرح‌های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب‌های تالیفی و ترجمه ‌شده، که برای به ثمررساندن آن‌ها زحمات زیادی کشیدید، در سامانه‌های ایرانداک، آن‌ها را بصورت یکتا با نام خودتان، ثبت می‌کنید و نه تنها در یک سایت معتبر دارای سوابق علمی می‌شوید، از سرقت علمی پژوهش‌های خود نیز جلوگیری می‌کنید؟!

شما می‌توانید بدون وارد کردن هرگونه استرس و نگرانی به خودتان، تمام کارهای مربوط به سایت ایرانداک که شامل کار با سه سامانه پیشینه پژوهش، همانندجو و ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه، رساله و مدارک علمی است را به کارشناسان خبره و کاربلد دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش بسپارید.

ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش، متعهد هستیم که مدارک علمی شما را با حفظ کامل مالکیت مادی و معنوی آن برای شما، با کمال دقت و صحت در سامانه‌های پیشینه پژوهش، همانندجو و ثبت ایرانداک، در کمترین زمان ممکن، چک همانندجویی و ثبت نماییم.

ایرانداک چه سایتی است و چه مراحلی را برای پایان نامه و رساله در این سایت باید طی کنیم؟

ایرانداک، سایتی است که پژوهش‌گران را برای ارائه پژوهش‌های ناب و دسته اول یاری می‌کند و امکان ثبت پژوهش‌های دسته اول را به پژوهش‌گران داده و آن‌ها را از موضوعاتی که قبلاً درباره آن پژوهش صورت گرفته، مطلع می‌کند.

ایرانداک دارای سه سامانه مهم با عنوان پیشینه پژوهش، همانندجو و ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله است. پژوهش‌گران دانشگاهی در ایران ملزم هستند تا از همان شروع پژوهش، از این سه سامانه استفاده کنند و نشان دهند که کار پژوهشی نابی را انجام می‌دهند که مشابه آن در کشور انجام نشده است بعلاوه برای پیدا کردن منابع علمی و معتبر جهت استفاده در کارهای پژوهشی خود می‌توانند از منابع موجود در این سایت کمک بگیرند.

تمام دانشجویان دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری پس از تصمیم‌گیری درباره موضوع پژوهش و تایید اساتید، آن را در سایت ایرانداک و از طریق سامانه پیشینه پژوهش، چک می‌کنند تا عنوانی مشابه آن در ایران قبلا انجام نشده باشد و هم‌چنین برای بررسی و پیدا کردن پژوهش‌های مشابه و استفاده از نتایج آن‌ها به سراغ این سامانه می‌‌روند. ورود و بررسی این تشابه را می‌توانید به کارشناسان کاربلد ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش بسپارید.

بعد از نوشتن پیشنهاده پژوهش دوباره باید سراغ ایرانداک بروید و از سامانه همانندجو برای پیداکردن متن‌های علمی مشابه کمک بگیرید، این سامانه به شما می‌گوید چند درصد از پیشنهاده شما دارای مشابهت با پژوهش‌های موجود در ایرانداک است. پس از آن شما می‌توانید در صورت درصد مشابهت بالا، اقدام به تغییر متن پیشنهاده خود کنید تا زمانی‌که به پیشنهاده شما از طرف سایت ایرانداک گواهی همانندجو تعلق بگیرد. این یک فرایند زمان‌بر است و به حوصله و دقت زیادی نیاز دارد. کارشناسان خبره دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش، برای انجام این فرایند و پیگیری‌های لازم تا دریافت گواهی همانندجو در کنار شما هستند.

پس از دریافت گواهی همانندجو، باید پیشنهاده خود را در سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله ایرانداک بارگزاری کرده و کد رهگیری دریافت کنید و آن را به دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهید و آن‌ها از طریق این کد وارد سامانه شده و پیشنهاده شما را تایید کنند. ثبت پیشنهاده پژوهش شما را نیز انجام می‌هیم! با خیالی آسوده کار ثبت پیشنهاده خود را به ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش، بسپارید و با ذهنی آرام‌تر به سراغ انجام سایر مراحل پایان‌نامه و رساله خود بروید.

زمانی‌که نوشتن پایان‌نامه و رساله خود را به پایان رساندید، باید آن را در سامانه همانندجو، همانندیابی کنید. سامانه همانندجو متن پایان‌نامه و رساله شما را با سایر مدارک علمی ثبت‌شده در سامانه، مقایسه می‌کند. این بررسی مشابهت به دلیل حجم بالای متن پایان‌نامه و رساله و هم‌چنین حجم بالای مدارک علمی ثبت‌شده موجود در سایت ایرانداک، عموماً زمان زیادی را نیاز دارد و درصورتی که درصد مشابهت متن پایان‌نامه و رساله شما با مدارک علمی ثبت‌شده موجود در سامانه بالا باشد به این معنی است که متن پایان‌نامه و رساله شما  نیاز به اصلاحات و تغییراتی دارد تا احتمال سرقت علمی پایین بیاید. اما نگران این موضوع نباشید! دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش در این زمینه هم در کنار شماست و تمام مراحل همانندجویی پایان‌نامه و رساله شما را با دقت کافی انجام داده و گواهی همانندجو را در اسرع وقت به شما تحویل می‌دهد.

پس از دریافت گواهی همانندجو، برای مرحله پایانی کارهای مربوط به پایان‌نامه و رساله، شما باید حتما کدرهگیری سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله ایرانداک را به دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهید. سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله ایرانداک، پس از بارگزاری و ثبت پایان‌نامه و رساله یک کدرهگیری شما می‌دهد که کارشناسان دانشگاه محل تحصیل با ورود به سامانه با استفاده از این کد کار پایان‌نامه و رساله شما را تایید می‌کنند. جای هیچ نگرانی نیست! کارشناسان دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش تا آخرین قدم یعنی ثبت پایان‌نامه و رساله و دریافت کدرهگیری در کنار شما هستند، با خیال راحت این مرحله را نیز به دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش بسپارید.

انجام تمام این مراحل از جمله؛ بررسی موضوع پژوهش در سامانه پیشینه پژوهش ایرانداک، همانندجویی پیشنهاده در سامانه همانندجو ایرانداک، ثبت پیشنهاده در سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله ایرانداک، همانندجویی پایان‌نامه و رساله در سامانه همانندجو ایرانداک و ثبت پایان‌نامه و رساله در سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله ایرانداک، به صرف زمان زیادی داشته و انرژی زیادی را می‌طلبد، تمام کارهای مربوط به سایت ایرانداک را به ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش سپرده و با خیال راحت به انجام کار پژوهشی خود و گذراندن دوره تحصیلی‌تان بپردازید.

سامانه پیشینه پژوهش چیست؟ 

برای انجام پژوهش‌های علمی، از ابتدایی‌ترین کارهایی که پژوهشگر انجام می‌دهد بررسی تکراری نبودن موضوع مورد نظرش است تا یک پژوهش ناب و دست اول را به نتیجه برساند. سامانه پیشینه پژوهش ایرانداک، در این زمینه پژوهشگران را یاری می‌کند. بعلاوه برای آشنا شدن و استفاده از سایر پژوهش‌های مشابه پژوهش خود می‌توانیم از سامانه پیشینه پژوهش ایرانداک، کمک بگیریم که تمام پژوهش‌های مشابه را به ما نشان می‌دهد. ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش، کار را برای شما آسان می‌کنیم. فقط کافیست بررسی پیشینه پژوهش خود را به ما بسپارید. کارشناسان ما در اسرع وقت، پیشینه پژوهش شما را بررسی و نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهند.

گواهی همانندجو را چگونه دریافت کنیم؟

همانندجویی پژوهش‌ها، باهدف کاهش سرقت علمی و حفظ حق و حقوق پژوهش‌گران که برای انجام پژوهش و نوشتن گزارش آن‌ها زحمات زیادی کشیدند، طراحی شده است. سایت ایرانداک بخشی برای بررسی متن پژوهش‌های مختلف از جمله پیشنهاده پژوهش، پایان‌نامه و رساله‌ها و سایر مدارک علمی با نام سامانه همانندجو طراحی کرده است. ورود و بررسی همانندجویی مدارک علمی مختلف عموما بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است اما نگران نباشید کارشناسان خبره دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش، باصرف زمان و با کمال دقت، مدارک علمی شما را همانندجویی کرده و برای اعمال تغییرات در بخش‌هایی که همانندیابی شده به شما مشاوره لازم را ارائه می‌دهند. ما در دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش به شما کمک می‌کنیم که باصرف کمترین زمان ممکن، گواهی همانندجو برای مدارک علمی خود دریافت کنید.

چرا مدارک علمی خود را ثبت سامانه ایرانداک کنیم؟

بسیاری از پژوهشگران به منظور حفظ حقوق خود به عنوان نویسنده، مدارک علمی خود از قبیل مقالات و گزارش‌های علمی، کتاب‌های نگارشی یا ترجمه شده، حتی طرح‌های پژوهشی خود را در ایرانداک ثبت می‌کنند. با این کار، این مدارک علمی با نام پژوهشگران آن‌ها ثبت می‌شود و از سرقت علمی این مدارک، جلوگیری می‌گردد. برای حفظ حقوق نویسندگان و جلوگیری از تکرار پژوهش‌های مشابه، دانشجویان دانشگاه‌ها ملزم شدند به عنوان یکی از مراحل پذیرش پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی خود، پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله خود را در سامانه ثبت پیشنهاده، پایان‌نامه و رساله‌ها ایرانداک بارگزاری و کد رهگیری دریافت کنند. دانشجویان باید این کد رهگیری را به دانشگاه محل تحصیل‌شان تحویل داده تا بوسیله آن مدارک علمی آن‌ها، بررسی و تایید شوند. این ثبت و تایید قبل از پذیرش نهایی پایان‌نامه و رساله‌های دانشگاهی لازم و ضروری است. کارشناسان کاربلد دپارتمان تخصصی تحقیقاتی پژوهش، مثل سایر مراحل کار با سامانه‌های ایرانداک در این مرحله نیز در کنار شما هستند و کار ثبت پایان‌نامه، رساله و سایر مدارک علمی شما و دریافت کد رهگیری را برای شما انجام می‌دهند.

 

آخرین محصولات
آخرین اخبار و مقالات